S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

Infolinka
sse@weledu.eu

NOVINKY

arr3Spustenie nového eshopu20.6.2016 sme pre Vás v spolupráci so spoločnosťou WELEDU s.r.o. spustili nový eshop s LED...


Reklamácie a záručné podmienky

1. Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.

2. Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.

3. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním, mechanické poškodenia výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenia výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

4. Kupujúci má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu!

5. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry alebo kópiou dokladu z registračnej pokladne. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis chyby vo formulári, ktorý poskytuje predávajúci na svojich internetových stránkach

6. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie..

7. POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII:
7.1 Kupujúci čo najskôr po zistení chyby výrobku odošle tento výrobok na adresu predávajúceho

WELEDU s.r.o.
BRS Terminál logistiky
Stará Vajnorská 17
831 04 Bratislava

spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku.
7.2 V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu, koná kupujúci tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne chrániť, vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.

8. V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojené s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho hradí kupujúci.

9. Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.

10. Výmena v zákazníckych centrách Stredoslovenskej energetiky, a.s.

10.1 O výmenu nefunkčných alebo nesprávne fungujúcich (napr. blikajúcich) žiaroviek v platnej záručnej lehote zakúpených prostredníctvom e-shopu predávajúceho za nové môže zákazník požiadať aj osobne v zákazníckych centrách Stredoslovenskej energetiky, a.s. (SSE), a to v maximálnom počte 3ks v jednom kalendárnom mesiaci.

10.2 Zákaznícke centrum SSE sprostredkuje výmenu nefunkčných alebo nesprávne fungujúcich žiaroviek, len ak má zákaznícke centrum SSE dostatočnú zásobu žiaroviek, inak odkáže zákazníka na vybavenie požiadavky priamo u predávajúceho.

10.3 Na nové žiarovky, ktoré boli kupujúcemu vymenené za nefunkčné, poskytuje predávajúci záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich výmeny.

 

 

NzdkND